Returnarea produselor comandate pe premaluxuryonline.ro se face in cativa pasi simpli, rapizi si fara batai de cap.
Politica Prema Luxury de returnare a produselor incepe din ziua in care produsele au ajuns la adresa specificata de dvs in comanda.
Indiferent de motiv, daca nu sunteti multumit de produsul / produsele cumparate, le puteti returna in termen de 14 zile calendaristice din momentul in care ati intrat in posesia lor (conf. OUG 34/2014).
Trebuie sa returnati produsele in aceeasi stare in care v-au fost livrate. Nu se pot returna produse uzate! Cheltuielile de retur sunt suportate de catre cumparator si conform legii ne obligam sa rambursam contravaloarea produselor returnate in maximum 14 de zile. Rambursarea banilor se poate face doar in cont bancar.
Produsele folosite / spalate nu se accepta la retur!
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a refuza plata produsului catre client sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
Inainte de-a returna un produs trebuie sa ne instiintati in scris in termen de 14 zile de la receptionarea produselor la premaluxuryhome@gmail.com printr-un mesaj care sa contina urmatoarele date:
Nu mai doriti produsul, indiferent de motiv. Produsul trebuie returnat ca nou, in ambalajul original si este obligatoriu sa nu fie rupt, taiat, spalat. Nu se accepta spre returnare produse care nu mai pot fi revandute ca produse noi.
Produse cu defect sau produse livrate gresit. In acest caz, costurile de retur sunt achitate de Prema Luxury Online.
POLITICA DE SCHIMB A PRODUSELOR
Dacă un produs achiziționat nu ți se potrivește ca măsură, îl poți schimba cu același produs cu măsura potrivită sau cu alt produs în maxim 14 zile calendaristice de la momentul în care acesta ți-a fost livrat. Orice schimb de produs se poate face doar in limita stocului disponibil. Daca modelul dorit nu mai este in stoc, iti poti alege altul cu achitarea eventualelor diferente de pret de catre tine . Taxa de livrare de transport este suportata de catre tine.
Produsele vor fi returnate în condiții bune, neutillizate, fără pete. Nu acceptăm retururi pentru produse care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, cum ar fi cele de lenjerie intimă sau costume de baie.
Nu acceptam spre schimb produse care:
- prezintă urme de purtare;
- se încadrează in categoria “lenjerie” sau “costume de baie”;
- a fost spălat sau decolorat de substanțe chimice
Pașii pe care trebuie să îi parcurgi pentru a schimba un produs sunt următorii:
- Soliciți telefonic, prin formular sau pe email schimbul pe care dorești să-l faci
- Ambalezi produsul pentru a fi returnat;
- Îți trimitem un nou colet cu produsul ales pentru schimb, iar tu ii vei preda curierului produsul vechi, ambalat corespunzător pentru transportul prin curierat rapid;
- Costul schimbului este suportat de către tine ,pe care îl vei achita curierului la livrare, reprezentând serviciile de transport;
SCHIMBUL SAU RETURUL SE VA FACE DOAR PRIN FIRMA DE CURIERAT ALEASA DE COMUN ACORD